Известие

Collapse
No announcement yet.

Долна помпа на съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Долна помпа на съединител

    Здравейте, колеги първо да кажа , че неможах да намеря тема конкетно как се сменя помпата на съединителя и затова пиша за пояснение. Колата е АЛФА 156 1,9JTD 115 k.c вътрешния фейс.
    След като видях, че има теч под колата се захванах да го търся.Махнах акумолатора и поставката му и се видя, че тече от помпата на съединителя.маншончето е скъсано и си капе от там. Решено е да е нова. Има три имбусни долта, който явно даржат конзолата но ме притеснява как ще се извади помпата от тази конзола или каквото и да е, защото помпата е като тази http://www.mister-auto.bg/bg/dolna-p...L-D012029.html като за модел. И още как се обезвъздушава - с помпене на съединителя или може и гравитационно ;на запазен или на изгасен двигател.





    Използвам и да пища и за друго: след като махнах акумолатора и стойката му, за да установя къде е теча си монтирах всико както си е постару му и нещеш ли после колата не иска да запали. последно беше палена миналата вечер. да не би да има някакъв чакъм при алфите , да се прави нещо като се инсталира акумолатор. ами това е. ще очаквам насоки. коментари и въпроси ако имате.
    Attached Files

  • #2
    Колега, това долу е работен цилиндър, а не долна помпа.
    Това , дето го риташ с ногата е помпата!
    Така сме свикнали да се изразяваме тука, че става една голяма бъркотия с помпи и цилиндри!
    Заяждам се съвсем приятелски!
    Как да я смениш не мога да ти кажа, защото съм 33-каджия, но при обезвъздушаването бих те посъветвал първо да оставиш гравитачно да се обезвъздуши, а после, ако не стане-всичко останало. Имай в предвид, че не се помпи, а се натиска педала само веднъж, преди да отвиеш пробката.
    И много важно!
    Между обезвъздушаванията оставяй поне две минути!
    Знам , че е мудно и досадно, но.....

    Успех!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      колега много лесно се сменя тая помпа има една зегерка която я държи махаш я развиваш тръбичката и я вадиш после по обратният ред и обезвъздушаваш системата зегерката съм ти я отбелязал с червено сменя се за 15 мин на мен ми искаха 30 лева за смяната и майтапчии
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Няма никакъв ритуал. С помощта на колегата Rumanqska сваляхме няколко пъти стойката с все бушони заради грешни диагнози и допълнително обезвъздушаване и си пали после. Попринцип така направени са бушоните, че да не можеш да ги объркаш, но погледни пак добре ли са щракнали хубаво. Също да не би кабела влизащ в клемата на акумулатора да не се е прекършил, може и на пръв поглед да не се вижда.И най-вече - дали имаш достатъчно гориво? Имай предвид, че лъжат стрелките на горивомера понякога. А върти или или изобщо не светва таблото?
        Иначе за това работно цилиндърче/някои помпа си го наричат/ обиколих всички големи магазини за авточасти и никъде я нямаше. Само с поръчка и срещу 80-84 лв. В специализиран магазин намерих същата срещу 35 лв. По каталог я гледах за 156/147 и Фиат Браво JTD.
        За обезвъздушаването, сложи едно маркуче най-добре на пробката, за да можеш да виждаш до кога излизат балончета въздух. Единия да припомпва, другия да гледа и така докато прокапе чиста течност. Иначе лостчето върху скоростната кутия , където е долната помпа. Да не те притеснява, че не се движи много напред-назад, по спомен около 7-8 мм. Сега е момента да подмениш изцяло спирачната течност. Добра идея е да погледнеш и хидравличната Успех и пиши какво е станало
        Last edited by RoMeO_156_GTA; d.m.y г., 16:16.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
        Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
        Ex: BMW E61 530 Xi

        Comment


        • #5
          Колеги помпата е сменена. Малко ме измъчи тази зегерка понеже ушичките и бяха завъртени надолу,но с отверка я изкарах. Сега е тип топ.Мерси много за напътствията.

          Comment

          Working...
          X